Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

Tror inte de godkänner med anmärkning, jag har en men en hygglig score på creditsafe. Nekad 6000 pga anmärkning efter att först blivit godkänd. Fick på 38an nu istället.

Hej hej!

Fick faktiskt 30k godkänt av dessa. Har inte testat göra ett uttag än. Egentligen inte optimalt, men funderar på att nyttja detta till att samla ihop en del gammalt skräp. Får ner månadskostnaden med lite mer än 1000kr. Långsiktiga planen är ta ett sjysstare lån i januari när jag har noll ff på uc.

Skumt det här!!!
Jag ansökte om 30k, fick avslag, ej godkänd för kontantuttag. Testade på 20k, samma besked.
Testade på 10k, återigen samma besked, så jag gav upp. Nu testade jag och loggade in och har tydligen en kredit på 6000kr.

Kollade upp detta företag, de e har ju även shoping4net.se och andra företag. Deras hemsida likanar ett sms-låne företag som lagt ner.
Verkar som om alla får på 6000 kr?

Tror inte de godkänner med anmärkning, jag har en men en hygglig score på creditsafe. Nekad 6000 pga anmärkning efter att först blivit godkänd. Fick på 38an nu istället.
38:an? Har inte de fått sitt tillstånd indraget?

Ja det finns ju en del som man spott att deras tillstånd har upphört men ändå kan man fortsätta låna av dessa aktörer.Om man vill ha ett så bra svar som möjligt så kanske man ska vända sig till "FI" och fråga.

Nått konstigt är det. Står jag är beviljad för uttag, men går inte ta ut nånting. Känns bäst låta bli. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp