J
Jimmy
Gäst
Poäng: 0
Nu står det på deras sida att jag ligger -29600. Konstigt då de nekade uttag då jag försökte. Inga pengar på kontot heller. Ska ringa dem imorgon.
Tar ca ett dygn innan pengarna kommer till ditt konto, kan vara så att du blev beviljad 29600 och dom är på väg. Tog själv ut några tusen och det var förvirrande att veta om det blev godkänt eller inte men dan efter kom pengarna.Nu står det på deras sida att jag ligger -29600. Konstigt då de nekade uttag då jag försökte. Inga pengar på kontot heller. Ska ringa dem imorgon.

Va bra för dig.. Konstigt att de inte gick lika smidigt för de andra i denna tråd.Det har fungerat utmärkt !
Ansökan gjord vid kl 13 ..... mail 13.20 att pengarna kommer inom 24 timmar .
På kontot kl 17![]()
Som taget ur en reklamfilm. . .Tog 15 000 den 28 augusti och kommer får min första faktura nu i slutet på september, står på hemsidan. Ringde även deras kundservice som var helt perfekta att prata med.
fick mina pengar dagen efter trotts att jag skrivit fel bankkonto nr, fick ett mail av dem några minuter efter att jag sökt och sedan hade jag pengarna på konto dagen efter, har swedbanl.