Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

När min man loggade in så kom det upp att han tydligen redan hade ett konto där. Vet att han köpte nåt mot faktura för längesen som var genom dessa. I alla fall på hans sida stod det att han var godkänd både för delbetalning av faktura och kontant uttag, med en kreditgräns på 6000 kr. Men när han testade att söka för att föra över till kontot så fick han upp att det inte gick. Nån mer som fått upp det? Eller måste det ändå granskas?
Jag är också "godkänd" för 6000 men nej, några kontantuttag kommer inte på fråga.

Loggade in jag med och det står uttnyttjat 1522:- kvar att utnyttja 9200:-. Skrev i uttag och bankid men sen på mina sidor är nu uttagsalternativet som fanns innan borta?! Blir det så för er andra också?
Sen varför skriver dom kvar att ta ut om man ändå måste ansöka igen??

Jag har ansökt och blev beviljad.

har score 44/100 på creditsave vilket räknas som hög.

jag sökte igår natt på 20.000,

fick mail imorse på en bekräftelse att pengarna kommer inom 24 tim

även på mina sidor står det nu att jag har en skuld påå 20.000kr

så pengarna borde väl komma när som.

väldigt bekvämt i så fall

Samma här, fick mail i morse om att det blivit utbetalt. Får se när de kommer; hör gärna av er när ni får in de som blivit beviljade i morse.

Blir man automatiskt beviljad en lägre summa om man får avslag på den sökta, el måste man själv ansöka om ett lägre belopp?

När får man svar? Blev beviljad 2500 men kan inte ta ut utan att behöva göra ny ansökan. Står beviljad..

Skickar dom här faktura med vanlig post eller kan man köra e-post faktura?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp