Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

ingen som kan svara på frågan som är uppe flera gånger om?

Stod beviljad 6000kr betalas ut inom 24h för att sen stå 6000kr outnyttjad kredit. Och när man sen gör ett nytt uttag så blir man nekad. Har man blivit godkänd lr icke?

Ha! Det undrar jag med.. Hallå någon? Men du annars ringer jag imorgon och frågar dem..

ingen som kan svara på frågan som är uppe flera gånger om?

Stod beviljad 6000kr betalas ut inom 24h för att sen stå 6000kr outnyttjad kredit. Och när man sen gör ett nytt uttag så blir man nekad. Har man blivit godkänd lr icke?

Den frågan ställer jag mig också. Ansökte om 2500 som blev beviljad, men på hemsidan står det att jag kan ta ut upp till 6000 kr.

underligt sökte på 25000 vart inte nekad men när jag loggar in så står det bara kreditutrymme 6000kr. har de sänkt det?

Hej
det står på deras hemsida att de skickar ut månadsfaktura, men jag ser inget om det är epost, efaktura eller via posten.

Kan någon vara snäll och berätta om de vet, ser att fler frågat samma.

Står att kreditavtalet skickas per mail men kommer det någon bekräftelse hem sedan eller så?

Någon som fått pengar än och kan berätta hur det fungerar?

Jag blev beviljad 20 000. Men när jag loggar in står det att jag kan ta ut 30 000 och du är godkänd för kontantuttag. Precis som många andra här undrar jag om min första ansäkan på 20 000 har blivit processad eftersom man inte kan se den någonstans när man loggar in?

Efter att ha läst här i tråden... har jag fattat det rätt om jag just nu väntar på en manuell prövning.. och om den är OK så skickar de kreditavtal till min mail och därefter börjar behandla uttaget?

hallå!

Jag ansökte om 20.000 och fick det beviljat på en gång.

Sen när jag loggade in stod de uttagbartbelopp 30.000.

Då provade jag att ta ut 20.000 men de gick inte. Blev nekad. Så jag provade igen med 10.000 och blev godkänd.

13 timmar senare hade jag 30.000 på kontot så allt blev godkänt.

Jag ansökte i söndags natt och hade pengar måndag 16.00

Underskott 31k
44/100 kreditscore creditsafe
Inga anm.

Nån som fått svar på varför det står att man är godkänd för kontantuttag men sen ändå inte kan ta ut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp