Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Flytta utomlands

Att i princip inte kunna få ett hyreskontrakt under flera års tid kan man betrakta som ett straff. Det händer inte om man begår brott, bara om man har betalningsanmärkning.
Det är faktiskt inte så, jag har fått flera dock skillnad om man har hyresskulder då blir det svårare.

Du är nog ensam om den åsikten på detta forum. Många här som förlorar sina bästa år i livet på grund av ett fåtal misstag/spelberoende eller andra omständigheter som gör att man betalar oändlig med ränta i var som känns som en oändlighet. För mig bland det värsta tänkbara straffet.

Hatar banker och spelbolag mer än allt annat och hoppas innerligt vi ser den värsta bankkrisen genom alla tider. Trist nog är det bland det enda som ger äkta och genuin glädje nuförtiden. Hoppas att credit suisse, silicon valley bank, signature bank bara var början och att vi ser ännu värre kollaps i svenska bankväsendet snart.

Vad gäller spelbolag: Hoppas någon tillslut sänker hela Malta under havsytan
Oj. Ensam om det. Där ser man

När man flyr utomlands från sina skulder på långt över en miljon så polisanmäls det såklart eftersom det tekniskt sett är ett bankrån. Sannolikheten är extremt hög att passet flaggas, eftersom det är polisen som utfärdar pass
Nej. Jag tror att du har fått det helt om bakfoten. Det är absolut inte så det fungerar. Det du säger stämmer helt enkelt inte.

Ironi, sarkasmer och andra retoriska figurer går sällan fram i text, eftersom de bygger en hel del på tonfall och kroppsspråk.

Var det ironi så behöver personen öva på det för det gick verkligen inte fram... Skrev dessutom mer än en kommentar om det så tror personen trodde på det hen skrev
Jag säger inte att skämtet var bra, men det byggde på att TS frågade om han kunde bli efterlyst, vilket vissa kanske uppfattar som en dum fråga. Ganska uppenbart att LånaUtanPapper inte var seriös någonstans.

När man flyr utomlands från sina skulder på långt över en miljon så polisanmäls det såklart eftersom det tekniskt sett är ett bankrån. Sannolikheten är extremt hög att passet flaggas, eftersom det är polisen som utfärdar pass
Eh. Du kanske ska låta bli att yttra dig om saker när du är helt hopplöst fel ute.

Jag säger inte att skämtet var bra, men det byggde på att TS frågade om han kunde bli efterlyst, vilket vissa kanske uppfattar som en dum fråga. Ganska uppenbart att LånaUtanPapper inte var seriös någonstans.
Vet du att @LånaUtanPapper var ironisk eller tror du bara det? För jag är rätt säker på att han menade allvar. Speciellt med tanke på hur långt det ”ironiska” inlägget var.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp