Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fixza - nytt lån upp till 5000 kronor

Det står väl att om det börjar med en 8a så ska det vara 15 siffror? Jag har med bara 14, haha, fast det börjar med en 8a, men den satte en bock att det var ok och det gick att gå vidare
Vet att andra som haft att man fyller i och att det ska vara fler siffror än man har, att man då fyller upp kontonumret med nollor. Men om det är så med dessa kan jag inte svära på.
Mitt börjar på en 8a och har bara 14 siffror. Testade att söka med det för det va en bock att kontonummer va korrekt men när ja signerade med bank id stod det att kontonummer va angivet fel. Har testat alla kombinationer med nollor osv men funkar ändå inte.

Gick för mig igår att fylla i kontonr och jag har Danske Bank. Inte fått något svar ännu ang om jag fått godkänt eller avslag.

Fick också besked. Ett lägre belopp än vad jag sökte på. Skulle ta 15 min med Nordea men inte heller fått in nått än.

Äääh bojkotta dessa strulare!

Dom får väl kontrollera tekniska saker innan lansering!

Bisnode för 5000 och man blir beviljad 1000

Hade inga problem med någonting gällande ansökan. Fick sms nyss angående att jag fått 1500 beviljat, ansökte om 5000. Lika bra då jag vet att jag kan betala tillbaka det + räntan mer smidigt än om det var 5000. Är nöjd, hade 1:a i bisnode.

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 226997"]Äääh bojkotta dessa strulare!

Dom får väl kontrollera tekniska saker innan lansering!

Bisnode för 5000 och man blir beviljad 1000
Nu har de svarat att de har tekniska problem och det är ju typiskt att det är swedbank

Fick sms om att det blev avslag. Har 1 i Bisnode, så det var väntat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp