Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fixza - nytt lån upp till 5000 kronor

Varför ansökte du då om du tycker det är dyra avgifter? De sa ju också att man kunde få mindre utbetalt.
Jag fick 1500 dvs mer än 1000 kr då har jag ändå en 1:a bara i bisnode.
För att jag e behov av pengar.. Då jag har dom flesta andra skitlånen..
Men känns inte ok om dom sätter i system att bara betala ut 1000-1500kr
För att göra vinst.. Att i slutändan inte spelar någon roll nåt om din kreditvärdighet...
Som tex daypay.. jag får låna där 1000kr x 3 ggr varje månad nu sen januari... Har skött lånet sen dess..
Och aldrig fått låna 3000kr eller mer på en gång.. allt bara för dom att minimera risk samt tjäna maximalt med pengar... Där har jag heller aldrig hört någon ha ett lån på några belopp som dom erbjuder ( som är upp till 20000kr)

Om jag fått avslag på
Vanliga opr lånet för några veckor sen är det nån idé att ansöka om detta ?

För att jag e behov av pengar.. Då jag har dom flesta andra skitlånen..
Men känns inte ok om dom sätter i system att bara betala ut 1000-1500kr
För att göra vinst.. Att i slutändan inte spelar någon roll nåt om din kreditvärdighet...
Som tex daypay.. jag får låna där 1000kr x 3 ggr varje månad nu sen januari... Har skött lånet sen dess..
Och aldrig fått låna 3000kr eller mer på en gång.. allt bara för dom att minimera risk samt tjäna maximalt med pengar... Där har jag heller aldrig hört någon ha ett lån på några belopp som dom erbjuder ( som är upp till 20000kr)
Nä sant allt det du säger såklart.
Inte ute efter att mästra dig tänkte bara för din egen del mer att det är bra att gå igenom både en och två gånger innan du ansöker och leker med beloppen. Ja daypay är värdelösa. Men vad har du för förutsättningar mer specifikt? Så kanske jag kan hjälpa dig till något lån.

Aha ok precis menade dom eveeyday plus plus ok ska prova

Verkar väldigt virrig, den här aktören. När man ringer deras kundtjänst så är det en inspelad röst som pratar i 5 sekunder sen läggs samtalet på från deras sida. Och från allt man läst i den här tråden så verkar de inte ha alla hästar hemma med utbetalningarna heller.

Skickade email nu, fick svar ganska snabbt. "Dessvärre har din ansökan inte blivit godkänd."

Alltså jag håller ju med och nej försvarar inte dem.
MEN inte för att vara den men innan man tog lånet kryssade man ju för att man kunde få ett lägre beviljat belopp än det man ansökte om. Och skulle man egentligen verkligen undrat eller varit osäker hade man ju kunnat gå tillbaka till beloppen och själv provat sig fram vad det skulle kostat en med de olika beloppen allt från 1000-5000 just saying.
Inte lika allvarligt om man själv får klicka i innan men samtidigt är det ju så att OM det är en affärsidé KAN det ju vara så att de beviljar lägre när man sagt ok till det. Ingen mer än de som vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp