Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fixza - nytt lån upp till 5000 kronor

Hur lång tid tog det för er alla att få sms med besked? Skickade in ansökan igår kväll och fortfarande inte hört ett knyst!

Fick pengar nu.. 1000kr ansökte om 5000kr.. Skickade in kl 18 igår sms kl 10 idag och pengar nu på eftermiddagen...
Nån annan som fått låna mer än 1000kr... Skitlån med dyra avgifter
Varför ansökte du då om du tycker det är dyra avgifter? De sa ju också att man kunde få mindre utbetalt.
Jag fick 1500 dvs mer än 1000 kr då har jag ändå en 1:a bara i bisnode.

Fick pengar nu.. 1000kr ansökte om 5000kr.. Skickade in kl 18 igår sms kl 10 idag och pengar nu på eftermiddagen...
Nån annan som fått låna mer än 1000kr... Skitlån med dyra avgifter
Håller ju helt klart med om att det är hutlösa avgifter men allt står ju tydligt och klart redan innan man ansöker om lånet. Känns lite konstigt att klaga i efterhand eller? Kanske har fel. Blir en engångsföreteelse för mig, påminner för övrigt om 38:an med upplägget, sidan osv..

Det är förbannat skitfult av dem. Har inte sökt.

Men att ge folk beviljat 1000 till över 50% ränta när folk sökt 5000 till 10% ish är fult troligtvis en affärs idé.

Göra snabba 556 kr vinster då de flesta säkert betalar en så låg skuld innan inkasso. Så är det ju snabba rätt säkra pengar även för dem

Ja absolut men när man ändå ser vilka avgifter de tar med mera redan från start kan man ju som du välja att inte ansöka. Men ja...

Alltså jag håller ju med och nej försvarar inte dem.
MEN inte för att vara den men innan man tog lånet kryssade man ju för att man kunde få ett lägre beviljat belopp än det man ansökte om. Och skulle man egentligen verkligen undrat eller varit osäker hade man ju kunnat gå tillbaka till beloppen och själv provat sig fram vad det skulle kostat en med de olika beloppen allt från 1000-5000 just saying.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp