Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Kolla om du hittar filmen Billy Elliot, en gripande film om en pojke i en gruvort i England, som vill dansa balett men pappan vill att han ska boxas istället. Kan finnas på Netflix men är osäker.
Sen tjatar jag på dig att du ska se serien Liar. Det kankse du redan har gjort, om inte så tror jag att du kommer gilla den. Såg den på HBO. Sorry att trailen inte är på svenska.
Har sett Liar nu, den va bra :)

ska spana in Billy Elliot, kan ha sett den!

stort tack

Började kolla på den men gav upp på första avsnittet men den har fått väldigt bra recensioner. Om inte annat värt att ge den en chans till bara för att Julia Garner spelar huvudrollen.
Jag fixade inte den serien, tyckte skådisarna va riktigt dåliga.. kanske får ge den en chans

Ok, det var faktiskt inget jag tänkte på och då brukar jag vara ”känslig” för dåliga skådisar. Jag gillade storyn, inte minst pga sann historia.
Samma här… men det va något med huvudrollen främst som jag inte klarade av, kanske var det att hon gjorde till brytningen.. får se om jag ger serien en chans till

@evilina kan tipsa dig om en spännande film som bygger på verkliga händelser, Hotel Mumbai, jag tyckte den var väldigt spännande och väl gjord.

Nån som sett denna? Om inte, se den! Gripande!!

Nån som sett denna? Om inte, se den! Gripande!!

Den filmen är riktigt bra, rekommenderas till er som inte sett den

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp