Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Six verkar intressant ska kolla in den närmare samt filmerna du tipsade om.

Fauda är en serie i tre säsonger (säsong fyra kommer senare i år) och handlar om en israelisk specialstyrka som bekämpar terrorister. Den kan vara intressant för de som gillar den typen av serier.

På tal om terrorister, mycket sevärd film, Hotel Mumbai, bygger på verkliga händelser fr terrordådet 2008 tror jag det var.

Jag blev helt hooked på Netflix och serierna som är brittiska . Bl.a med han som spelar Thorin i Hobbit är med i två av dom. Just nu när jag ska skriva så kommer jag f-n inte ihåg vad dom heter . Typ något på "Stay close" väldigt väldigt bra. Gick aldrig och la mig , körde hela säsongen på en dag..

Jag blev helt hooked på Netflix och serierna som är brittiska . Bl.a med han som spelar Thorin i Hobbit är med i två av dom. Just nu när jag ska skriva så kommer jag f-n inte ihåg vad dom heter . Typ något på "Stay close" väldigt väldigt bra. Gick aldrig och la mig , körde hela säsongen på en dag..
Gillar du brittiska kriminalserier så ska du se Line of duty den serien är väldigt bra, finns sex säsonger än så länge.

Jag tror att jag har glömt att tipsa er om serien Animal Kingdom (2016-2022), alltså serien, inte filmen. Finns på Viaplay (tack @Anam för koden, kan se hela säsong 5 tack vare dig)

Serien handlar om familjen Cody, mamman och hennes vuxna söner, som har byggt upp sin rikedom på brott och kriminalitet och det är också vad de livnär sig på. Inbrott, penningtvätt, pang pang, droger, surfande, dyra bilar etc. Myndigheterna kommer inte åt dem hur mkt de än försöker.

Serien har betyg 8,2 på imdb.

Nån som kanske redan sett den?

Behöver hjälp här nu!

Jag har Netflix och jag har SVTPlay.

Någon som har bra tips om en kriminal/thriller/crime serie. Helst med mer än 1 säsong.... Sett det mesta i synnerhet det vanliga som Dexter, Breaking Bad och dom här "vanliga". Så om någon sitter på ett litet smörgåsbord shoot med allt ni kommer på!

Behöver hjälp här nu!

Någon som har bra tips om en kriminal/thriller/crime serie. Helst med mer än 1 säsong.... Sett det mesta i synnerhet det vanliga som Dexter, Breaking Bad och dom här "vanliga". Så om någon sitter på ett litet smörgåsbord shoot med allt ni kommer på!
Ozark

Behöver hjälp här nu!

Peaky Blinders, Ozark, The Sinner, Mindhunter

Behöver hjälp här nu!

OzArk

Archive 81 Netflix! Sett 2 avsnitt än så länge men riktigt intressant och grym!

Säger som föregående OZARK,
Tv4 play Gåsmamman! Många säsonger, väldigt spännande svensk serie, har du sett den? Om inte spana in den, du kommer att gilla den!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp