Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

Tittar på dokumentären Sveriges mest hatade kvinna, om mordet i Arboga. Finns på ViaPlay. Vad sjuka människor det finns.

Behöver hjälp här nu!

Jag har Netflix och jag har SVTPlay.

Någon som har bra tips om en kriminal/thriller/crime serie. Helst med mer än 1 säsong.... Sett det mesta i synnerhet det vanliga som Dexter, Breaking Bad och dom här "vanliga". Så om någon sitter på ett litet smörgåsbord shoot med allt ni kommer på!
Absolut Ozark som många tippar om, vill även tipsa om La casa de papel, kanske inte faller in under efterfrågad kategori men tror att du (Professor Terry) kommer uppskatta den.

Började faktiskt att se Ozark igår. Såg första avsnittet igår. Ikväll blir det avsnitt 2 :D!

Tack för tipset!

Började faktiskt att se Ozark igår. Såg första avsnittet igår. Ikväll blir det avsnitt 2 :D!

Tack för tipset!
Hur kunde du sluta efter ett avsnitt? Senaste säsongen såg jag på två kvällar :facejoy:

@Terry_ Har du sett Gåsmamman? Man kan säga att det är en svenska motsvarigheten på Breaking Bad och Ozark och den är dessutom bra!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp