Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

Har sett Anders dokumentären jag ska inte spola tindersvindlaren! Säg till när du sett klart :)
Har sett hela nu! Känner mig arg att han får fri och har en ny flickvän och ett bra liv men kvinnorna han lurat får forts betala på lånen de tagit. Förstår inte varför han aldrig åtalats för hans svindleri mot de som är med i filmen, det stod i eftertexten att han inte åtalats för det. Tycker synd om norska tjejen som var så godtrogen, 250 000 DOLLAR lånade hon åt honom. Men så jävla skönt att de visade hans riktiga jag för hela världen.

Har sett hela nu! Känner mig arg att han får fri och har en ny flickvän och ett bra liv men kvinnorna han lurat får forts betala på lånen de tagit. Förstår inte varför han aldrig åtalats för hans svindleri mot de som är med i filmen, det stod i eftertexten att han inte åtalats för det. Tycker synd om norska tjejen som var så godtrogen, 250 000 DOLLAR lånade hon åt honom. Men så jävla skönt att de visade hans riktiga jag för hela världen.
Jag blev också sjukt förbannad!! Undrar om inte tjejerna får några av inkomsterna från dokumentären? Jag hoppas verkligen det!! Förstår inte hur man kan bete sig sådär mot andra ☹️

Jag blev också sjukt förbannad!! Undrar om inte tjejerna får några av inkomsterna från dokumentären? Jag hoppas verkligen det!! Förstår inte hur man kan bete sig sådär mot andra ☹️
Tvivlar på att de får pengar den vägen.
Såna solochvårare finns överallt alltså, men han var verkligen i en klass för sig, jävla as! Hoppas på karma!

2 tips ifrån SVT Play.

The Victim och Showtrial.

Behöver hjälp här nu!

Jag har Netflix och jag har SVTPlay.

Någon som har bra tips om en kriminal/thriller/crime serie. Helst med mer än 1 säsong.... Sett det mesta i synnerhet det vanliga som Dexter, Breaking Bad och dom här "vanliga". Så om någon sitter på ett litet smörgåsbord shoot med allt ni kommer på!
You

På tal om svindlare... The Puppet Master finns på Netflix, miniserie i tre delar.

Jag tyckte att Tindersvindlaren var bättre. The Puppet Master upplevde jag som lite rörig då de hoppade mellan tidsförloppet, han hade uppträtt under andra namn redan på 90 talet och ända fram till nutid. Men jag kan ändå tycka att den är sevärd, man häpnar över vilka sjuka människor det finns, måste vara äkta psykopater.

Jag är ju sen med den här serien men ”kärlek på distans”…. Någon som sett den?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp