- Meddelanden
- 1 797
- Mottagna reaktioner
- 1 250
- Poäng
- 867
Testa vetja![]()
Testade, det gick inte igenom. Så det får man ge dom ändå

Testa vetja![]()

Har samma spärr som dig. Går inte o häva hur mycket man än tjatar.Intressant om de häver de efter 6 månader. Har skrivit att jag har spelmissbruk och har tidigare spärrat mig i 6 månaders perioder men kunnat häva o att jag nu vill att de är permanent
Har samma spärr som dig. Går inte o häva hur mycket man än tjatar.
Jag har provat med Ferratum och bett dem ta bort mina uppgifter enligt GDPR. Jag har också en självvald permanent spärr. Men det gick inte och göra så enligt dom utan uppgifterna måsta sparas utifrån penningtvättlagen..Jag har spärrat upp mig på bla Via Conto efter att jag spärrat mig permanent genom att mejla dom och be att de raderar alla uppgifter om mig i enlighet med GDPR. Sen har jag kunnat söka igen.
Jag har provat med Ferratum och bett dem ta bort mina uppgifter enligt GDPR. Jag har också en självvald permanent spärr. Men det gick inte och göra så enligt dom utan uppgifterna måsta sparas utifrån penningtvättlagen..
Bara tacka o ta emotHej
Till min förvåning så loggade jag in på Ferratum idag efter att jag kikade runt på smålån och såg att jag hade en kreditgräns på 40K.
Hur hamnade den där? De gånger jag sökt förut har jag aldrig fått erbjudande av dem. Eller har jag missat? Fattar ingeting.
Står i allafall kreditgräns 40.000
Jo precis men vart förvånad faktiskt visste inte ens att jag hade en kredit liggandes där hahaha. Man slutar aldrig förvånasBara tacka o ta emot