Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum - Höjning

Nu för tiden slutbetalar man via den faktura som dimper ned i E-posten. Det är Svea som sköter det och är det betalt och klart kostar det inget mer.

Jag har också 25000 beviljat, men hoppas att jag aldrig mer ska behöva använda det. Ferratum har då och då en kampanjkod för återkommande kunder, med 30 dagars räntefri kredit- det var detta som gjorde att jag föll i gropen, men det löste sig. Än så länge rapporterar de inte till UC iaf.

Senast ändrad:
Nu för tiden slutbetalar man via den faktura som dimper ned i E-posten. Det är Svea som sköter det och är det betalt och klart kostar det inget mer.

Jag har också 25000 beviljat, men hoppas att jag aldrig mer ska behöva använda det. Ferratum har då och då en kampanjkod för återkommande kunder, med 30 dagars räntefri kredit- det var detta som gjorde att jag föll i gropen, men det löste sig. Än så länge rapporterar de inte till UC iaf.
Toppen om man slutbetalar in till Svea!

Japp, jag har nyligen gjort det själv, vid två tillfällen. Dessutom även förra året i augusti, då de hade betydligt äckligare ränta än vad de har nu. Man betalar allt och sedan är det klart.

Japp, jag har nyligen gjort det själv, vid två tillfällen. Dessutom även förra året i augusti, då de hade betydligt äckligare ränta än vad de har nu. Man betalar allt och sedan är det klart.
Men då är det ingen här som blivit erbjuden höjning från 25000 till 30/35000?
Och en fråga till er som fått erbjudande om höjning, minns ni om erbjudandet kom direkt efter sjätte betalningen eller om det var sex månader från det att man skaffade lånet från början?

Det kan inte ha varit efter sjätte betalningen för mig iaf för jag har inte betalat mer än ett par ggr innan jag slutbetalat, de tre ggr jag använt Ferratumkrediten.

Senast ändrad:
Nu har Ferratum höjt maxbeloppet på lån till 45.000, plingade det till i reklamen på min mobil.
Men ingen härinne som ens erbjudits 30.000?

Fråga - Jag är spärrad från Ferratum på egen begäran och bad om att få en permanent spärr.

När jag mailat dom och frågat om jag kan häva spärran fick jag som svar:
"
Hej
Tack för ditt mail!

Tyvärr har vi ingen möjlighet att häva din spärr då du tidigare önskat ha den permanent.

Har du fler frågor eller funderingar så vänligen kontakta oss.

Vi önskar dig en trevlig dag. "

men jag kan fortfarande logga in och har min kredit tillgänglig vad jag kan se, vad händer om jag klickar på gör ett uttag?

Fråga - Jag är spärrad från Ferratum på egen begäran och bad om att få en permanent spärr.

När jag mailat dom och frågat om jag kan häva spärran fick jag som svar:
"
Hej
Tack för ditt mail!

Tyvärr har vi ingen möjlighet att häva din spärr då du tidigare önskat ha den permanent.

Har du fler frågor eller funderingar så vänligen kontakta oss.

Vi önskar dig en trevlig dag. "

men jag kan fortfarande logga in och har min kredit tillgänglig vad jag kan se, vad händer om jag klickar på gör ett uttag?

Testa vetja :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp