Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum - Höjning

Jag önskar att jag hade varit spärrad
Att slutbetala det lånet var nästan omöjligt då det hela tiden lades på kostnader när man trodde att det var slutbetalt. Betalades in till Malta. Lånade om ett antal gånger och betalde av likaså.

Jag har väntat 1 år ca på att få höja från 25.000 har en skuld i dag på 3900 så det är inget jag behöver. Men jag bara undrar varför jag inte fått erbjudande, har alltid betalat mer än lägsta belopp och aldrig varit sen.
Enligt hemsidan kan man låna 35000 men det börjar nästan kännas som 25000 är max då eftersom vi är flera som har 25 och inte får något erbjudande om höjning?

Att slutbetala det lånet var nästan omöjligt då det hela tiden lades på kostnader när man trodde att det var slutbetalt. Betalades in till Malta. Lånade om ett antal gånger och betalde av likaså.
Gillar att man måste betala till malta för att slutlösa deras skitlån. Om jag inte minns fel så sköter svea faktureringen?

Ja det lånet är hemskt som så många andra aktörer. Händer knappt nått med skulden nästan bara räntor o avgifter och endast liten summa amortering.

Ge mig fan på att det är ett spelbolag som äger dessa.

Ge mig fan på att det är ett spelbolag som äger dessa.
Skulle inte förvåna mig alls.
Malta är väl där spelbolagen har sitt näste.
Inte nog med att dom lever gott på att sätta spelberoende folk i skiten utan dom ska ha ännu mer.
Spel lika med lån o då framför allt sms lån.
Gräsligt!

Jag fick låna 8000 kr först sen efter 2-3 månader höja till 20.000. Nästan gått ett halvår nu och ingen mer höjning.
Men ska försöka slutbetala allt. Svea betalar jag in till månadsvis men man måste slutbetala till Malta?? :eek:o_O

Jag fick låna 8000 kr först sen efter 2-3 månader höja till 20.000. Nästan gått ett halvår nu och ingen mer höjning.
Men ska försöka slutbetala allt. Svea betalar jag in till månadsvis men man måste slutbetala till Malta?? :eek:o_O
Ja, så har det varit de ggr jag slutbetalt.

Japp. Annars står de o tickar pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp