Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum - Höjning

Jag har 25.000 i lån hos Ferratum. Taget efter lagförändringen i höstas så det är ok villkor.

Enligt deras informationstext kan man få höja beloppet, vanligtvis efter 6 månaders inbetalningar i tid.

Någon här som har erfarenhet av det? Får man alltid erbjudande om höjning om man skött 6 månadsbetalningar eller varierar det?

Jag har 25.000 i lån hos Ferratum. Taget efter lagförändringen i höstas så det är ok villkor.

Enligt deras informationstext kan man få höja beloppet, vanligtvis efter 6 månaders inbetalningar i tid.

Någon här som har erfarenhet av det? Får man alltid erbjudande om höjning om man skött 6 månadsbetalningar eller varierar det?

När jag chattade med ferratum för nån vecka sedan sa de att det kommer upp automatiskt på ”min sida” när man får höja, oftast efter 6 korrekta inbetalningar. De kunde inte påverka någonting utan det kommer upp automatiskt.

Kan bekräfta det. Allteftersom du betalar så kommer du erbjudas höjning. Det bara ”händer” efter x månader. Svårt att spekulera om när bara.

Kan bekräfta det. Allteftersom du betalar så kommer du erbjudas höjning. Det bara ”händer” efter x månader. Svårt att spekulera om när bara.
Jag har nu sex Återbetalningar och samtliga i tid. Ändå inte fått något erbjudande. Räknas det som sex månader från första ansökningsdatum? Isf är det exakt sex månader för mig på måndag.

Jag har nu sex Återbetalningar och samtliga i tid. Ändå inte fått något erbjudande. Räknas det som sex månader från första ansökningsdatum? Isf är det exakt sex månader för mig på måndag.

Jag fick min första höjning efter 3 månader från 15.000 till 25.000.

Jag har väntat 1 år ca på att få höja från 25.000 har en skuld i dag på 3900 så det är inget jag behöver. Men jag bara undrar varför jag inte fått erbjudande, har alltid betalat mer än lägsta belopp och aldrig varit sen.

Jag har väntat 1 år ca på att få höja från 25.000 har en skuld i dag på 3900 så det är inget jag behöver. Men jag bara undrar varför jag inte fått erbjudande, har alltid betalat mer än lägsta belopp och aldrig varit sen.
Är det inte maxbeloppet, 25000?

Själv har man väntat i 9 år på att spärren ska tas bort.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp