Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen.nu

Sökte på Blåsboda finans .
I ledamot sitter bara två st,en 87 årig gammal tant och en 26 åring . Så antar att 26 åringen lurat sin farmor eller mormor att sitta med .

Såg nu i min kivra, att jag hade fått en creditsafe tagen av blåsboda finans... man kan ju undra varför dom tar upplysning om det ändå bara är jävelskap bakom... usch!!

Jag fick beviljat i onsdags, men ingen upplysning är tagen enligt Kivra. Inte hört ett smack från dem. Ändå sjukt, varför skapa en sådan sida och sedan lägga ner den? NÅGON som fått svar eller pengar ifrån dem?

Nä vi kan lika gärna glömma dessa aktörer
Synd att folk blir lurade

fast frågan kvarstår vad var egentligen meningen med allt det här ? . Hur lurade dom oss och vad ville dom komma åt

Vi får ju hoppas de inte kommer åt kontouppgifter men mest jobbigt är det väl för de som sökt och behöver pengarna men inga får

nytt livstecken från inge felsökning pågår fortsätter på måndag . Alla som blivit beviljade kommer få pengar . Spännande å se vart detta slutar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp