Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen.nu

Finns ingen swish för företag som tillåter utbetalningar.
Företagstjänsten swish är bara för att kunna ta emot betalningar från kunder.
Så ska de swisha så måste han föra över pengar från företagskontot till sitt privatkonto och sedan swisha därifrån.
Hur han ska förklara alla överföringar till sitt privata bankkonto sen i deklarationen blir intressant för skatteverket :)

Det jag tycker är konstigt är deras hemsida. De finns ingen som helst info kring dom eller villkor mm. Man måste logga in för att komma vidare och få info som borde finnas på hemsidan direkt om man inte döljer något för myndigheter eller andra instanser förstås.

Senast ändrad:
Fan är det här nåt skämt eller? Fattar inget. Varför utge sig för att vilja låna ut pengar och sen inte göra det? Kan nån förklara varför dom gör så? Med de uppgifterna man fyllde i borde dom inte kunna göra nåt bedrägeri va?

Fått svar att de stängt sidan medan de gör felsökning

Det verkar väldigt skumt allting
Är det nån som fått utbetalt ?
Är glad att jag inte sökte det
Som nån här skrev , hade ju knappast kunnat betala in 6200 efter 30 dagar
Att man aldrig lär sig jag har redan ca 65000 i smslån .......
Men blev ändå direkt sugen när jag såg en ny aktör ...

Nä, inte ett pip!! Har skickat mail igår, nu idag precis.... inget svar alls än från "Inge".... detta känns ju jäkligt skumt och lurt!! Vi kan nog glömma att få se några pengar utbetalda... detta borde ju gå att anmäla nånstans... att man lämnar ut uppgifter, för att sedan inte hända ett skit! :( behöver verkligen dessa pengar nu....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp