Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen.nu

Med sista punkten som Dunkey skrev så blev man lite mer nyfiken och kollade runt lite mer och det stämmer att det på flera ställen i källkoden hänvisar till en viss ridshopsbutik på nätet ("Design och försäljning av hästutrustning och ridutrustning").

Det som dock är mer intressant är att temat för hemsidan heter "blixtlan" och efter en snabb googling fick jag fram följande tråd från 2011-2013;

https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/blixtlån-vilka-ombud.107/

Samma orgnummer som Blåsboda Finans;
http://www.foretagsfakta.se/Stockholm/Blixtfinans_Sweden_AB/2635044

Någon som hört något från "Inge" på mail denna veckan?? Eller har dom helt slutat svara??

det här är ju bluffbolag person som sitter i styrelsen är född 291004?? Vill hon lura mänskligheten innan handduken kastas in:) o kolla namnet blåsBoda finans ren blåsning alltså

Får väl ringa på hans privata mobil.
Men under fakta om förtaget fanns de ingen Inge Ansersson.
Bara en äldre dam och Emil nedan.0

Personinformation

Enligt PUL får vi inte publicera dessa uppgifter.

För att se informationen besök merinfo.se

Inlägget redigerat 2017-02-27

Senast redigerad av en moderator:
Jo det finns en Inge Andersson på samma adress som grabben om man trycker på samma adress och en till person (kvinna)
Dock inte den äldre damen som stor med på bolaget
Inge finns nog inte med för det står att han ej har några
Bolagsanngemang

Såg en annan sak om hela den historia på kopian av creditsafen så står det co Rembo ik . Som jag förståt att efter lite googling är någon får av. Skidförening ?? . Skulle va så kul att veta vad tanken med hela denna historia. Var/är. ? Hm

Såg en annan sak om hela den historia på kopian av creditsafen så står det co Rembo ik . Som jag förståt att efter lite googling är någon får av. Skidförening ?? . Skulle va så kul att veta vad tanken med hela denna historia. Var/är. ? Hm
Rembo ik är ett fastighetsföretag.

Haha, livstecken från Inge!! Har fått svar nu på morgonen efter 4 mail förra veckan utan svar... svaret på varför vi inte får några pengar löd såhär:

Hej
Vi funderar också på det
men i slutet av veckan kör vi nog igång igen
mvh

Så vi får väl vänta och se... patetiskt!! Men någon mer måste väl fått något mailsvar idag nu när jag fått det??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp