- Meddelanden
- 2 206
- Mottagna reaktioner
- 737
- Poäng
- 737
Och nej det strular sig inte alltid för mig vid återbetalning, iallafall inte procentuellt. Men kan man sätta förfallodatum, ta höga räntor osv som alla de här företagen är bra på kan jag väl som låntagare ha kraven att man inte ska bli ljugen rakt upp i ansiktet, att fakturerna går till rätt adress, att inte bli hotad med att bli skickad till KFM när jag inte ens var där i inkassoprocessen, att inte få felaktiga fakturor och belopp skickade till mig osv osv osv..Jägob.
With al due respekt. Jag håller HELT med dig att nästan alla dessa aktörer är jävliga på ett eller annat sätt. Däremot så har ju du sedan dag ett sågat VARENDA aktör som finns. DÅ blir det lite svårt att veta vilka som faktiskt är skräp. Jag är övertygad om att det är fallet med dessa Femtusen. Men du har skrivit om :
Minifinans - Jag vill veta om så är fallet vilka erfarenheter du/ni har? Jag har tyvärr endast dåliga erfarenheter.
Creditstar - Jag vill starkt VARNA er för dessa skurkar och samtidigt fråga om någon av er vet någonting eller har samma erfarenhet?
Versur- Själva grejen är ju att de försökte blåsa mig och skulle jag betalat in för mycket skulle de aldrig skyllt på systemfel.
Lendify - jordens otrevligaste människor i kundtjänst
Vivus - är väl mest att de är svåra att komma fram till någon lösning med.
Hahaha, liksom det verkar ju alltid strula för dig och det är alltid bolagens fel
Jag om någon har ju också sågat många bolag men du tycks komma i klinsch med samtliga vid betalning och det är alltid deras felHade jag varit du hade jag aldrig orkat den stressen och ilskan dom skapar och hade fan hellre undvikt att låna
Ta inte illa upp men svårt att förstå vilka som faktiskt är usla när du skriver det om alla![]()