Samma gäller min mamma som både ansökte om höjning och ny kredit. Togs endast en bisnode på henne och detta gjordes för ca 4 dagar sedan.Verkar ha skett en massa ändringar på hemsidan. Förmodligen någon ny produktlansering snart.
Tror aldrig att Fairlo gjort en UC förfrågan på någon. Jag har aldrig fått en UC FF av Fairlo. Endast Bisnode - Både vid initial ansökan, höjning till 100.000 och deras produkt lösa så har det alltid vart Bisnode FF som gäller.
Däremot rapporterar dom till UC sen ett tag tillbaka.
Verkar ha skett en massa ändringar på hemsidan. Förmodligen någon ny produktlansering snart.
Tror aldrig att Fairlo gjort en UC förfrågan på någon. Jag har aldrig fått en UC FF av Fairlo. Endast Bisnode - Både vid initial ansökan, höjning till 100.000 och deras produkt lösa så har det alltid vart Bisnode FF som gäller.
Jag har fått UC ff från fairloVerkar ha skett en massa ändringar på hemsidan. Förmodligen någon ny produktlansering snart.
Okej, då rättar jag mig - visste faktiskt inte om att dom tog UC. Måste ha börjat med det efter min senaste höjning.