- Meddelanden
- 1 110
- Mottagna reaktioner
- 511
- Poäng
- 597
Ne typ sämst scoreHar du bra Bisnode? Jag hoppas jag kan höja slutet av januari
Ne typ sämst scoreHar du bra Bisnode? Jag hoppas jag kan höja slutet av januari
Kul att du fick höja! Håller jag verkligen tummarna för att det fungerar för mig ocksåNe typ sämst score
Du kan nog söka den 18. De försvinner samma dag. Har du fått knappen om att du kan levla?Jag ska ansöka om utökning av krediten, kan inte göra nu pga för måna ff.
Jag har 2 st. ff som är tagna den 2021-10-18. Det kommer alltså vara 3 månader den 18 januari. Då kommer jag uppfylla krav om antal ff senaste 3 månader.
Det jag undrar är, ska man ansöka om höjning den 18 eller 19 januari?
Jag har den knappen men blir nekad pga att jag har för många ff. Jag ska försöka levla från 10k till 20k. Den 18 försvinner 2 ff och då kommer jag ha 3 ff senaste 3 månader.Du kan nog söka den 18. De försvinner samma dag. Har du fått knappen om att du kan levla?
De sa till mig borde gå samma dagJag har den knappen men blir nekad pga att jag har för många ff. Jag ska försöka levla från 10k till 20k. Den 18 försvinner 2 ff och då kommer jag ha 3 ff senaste 3 månader.
du får berätta hur det går. Jag håller verkligen tummen att mitt fungerar i slutet av månaden. Mycket räkningar i januari och sen en el räkning på detDet kan du ! Gjorde samma själv o det gick igenom med 4 FfJag ska ansöka om utökning av krediten, kan inte göra nu pga för måna ff.
Jag har 2 st. ff som är tagna den 2021-10-18. Det kommer alltså vara 3 månader den 18 januari. Då kommer jag uppfylla krav om antal ff senaste 3 månader.
Det jag undrar är, ska man ansöka om höjning den 18 eller 19 januari?
Tack. Jag återkommer den 18 med hur det går.De sa till mig borde gå samma dagdu får berätta hur det går. Jag håller verkligen tummen att mitt fungerar i slutet av månaden. Mycket räkningar i januari och sen en el räkning på det
Jag förstår, samma här, ska flytta också så skulle verkligen behöva de pengarna.Ff från inkasso...hur menar du?Är det någon som haft en ff från inkasso och ändå fått höja/ levla?