Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Jag ska ansöka om utökning av krediten, kan inte göra nu pga för måna ff.
Jag har 2 st. ff som är tagna den 2021-10-18. Det kommer alltså vara 3 månader den 18 januari. Då kommer jag uppfylla krav om antal ff senaste 3 månader.
Det jag undrar är, ska man ansöka om höjning den 18 eller 19 januari?

Jag har 2 st. ff som är tagna den 2021-10-18. Det kommer alltså vara 3 månader den 18 januari. Då kommer jag uppfylla krav om antal ff senaste 3 månader.
Du kan nog söka den 18. De försvinner samma dag. Har du fått knappen om att du kan levla?

Du kan nog söka den 18. De försvinner samma dag. Har du fått knappen om att du kan levla?
Jag har den knappen men blir nekad pga att jag har för många ff. Jag ska försöka levla från 10k till 20k. Den 18 försvinner 2 ff och då kommer jag ha 3 ff senaste 3 månader.

Jag har den knappen men blir nekad pga att jag har för många ff. Jag ska försöka levla från 10k till 20k. Den 18 försvinner 2 ff och då kommer jag ha 3 ff senaste 3 månader.
De sa till mig borde gå samma dag :) du får berätta hur det går. Jag håller verkligen tummen att mitt fungerar i slutet av månaden. Mycket räkningar i januari och sen en el räkning på det

Det kan du ! Gjorde samma själv o det gick igenom med 4 Ff

De sa till mig borde gå samma dag :) du får berätta hur det går. Jag håller verkligen tummen att mitt fungerar i slutet av månaden. Mycket räkningar i januari och sen en el räkning på det
Tack. Jag återkommer den 18 med hur det går.:) Jag förstår, samma här, ska flytta också så skulle verkligen behöva de pengarna.

Är det någon som haft en ff från inkasso och ändå fått höja/ levla?

Är det någon som haft en ff från inkasso och ändå fått höja/ levla?
Ff från inkasso...hur menar du?
Har haft månadsfaktura som hamnat hos inkasso, detta har hänt kanske 4-5 gånger under de 2,5 åren som jag haft Fairlo.
Med mina normala förutsättningar kunde jag ändå höja från 50 till 100 med 4 ff!
Värt att chansa!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp