Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Ska ansöka 1:a Januari har då ingen annan förfrågan än enbart till Fairlo. Hoppas jag ÄNTLIGEN får höja då! Hade behövts då man vill avsluta lite på UC för att få bättre UC-Score.

Ska ansöka 1:a Januari har då ingen annan förfrågan än enbart till Fairlo. Hoppas jag ÄNTLIGEN får höja då! Hade behövts då man vill avsluta lite på UC för att få bättre UC-Score.
Ingen Anna än fairlo de tre senaste månaderna menar du? Eller har den sista blivit ett år och försvunnit på grund av det? Är det de sist nämda så är det ju troligtvis på grund av nått annat du inte fått höja och kvarstår det är det väl stop i Jan med tyvärr.

Fick det där lösa på Fairlo, fick ett mail om det sen loggade jag in. Tog Klarna, hade 55000 hos Klarna, de löste 50 000. Ner kostnaden från typ 3500/månad till 1070/månad. Fantastiskt, sen står det att man har en gräns på 300 000 men det var max just nu.

Hej!
Fick besked direkt på skärmen att jag var nekad.
Nej ingen mer information och därför tog jag kontakt, för de har förut påpekat att de inte utgår från Bisnode utan sitt system med att man betalt i tid osv, vilket jag har.
Ja jag hade nya förfrågningar. Hade jag vetat att det påverkade Fairlo hade jag inte gjort dem….
Men inte mkt att göra nu.

// Frida

Ingen Anna än fairlo de tre senaste månaderna menar du? Eller har den sista blivit ett år och försvunnit på grund av det? Är det de sist nämda så är det ju troligtvis på grund av nått annat du inte fått höja och kvarstår det är det väl stop i Jan med tyvärr.
Har 50.000 vill upp till 100. Dom räknar väll 3 månader tillbaka? Får vänta och se, ingen panik hur som. Men man hoppas.

Jag fick som svar från kundtjänst att dom där max 4 ff ska bedömas också. Alltså att det beror på vad för ff de är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp