Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Ff från inkasso...hur menar du?
Har haft månadsfaktura som hamnat hos inkasso, detta har hänt kanske 4-5 gånger under de 2,5 åren som jag haft Fairlo.
Med mina normala förutsättningar kunde jag ändå höja från 50 till 100 med 4 ff!
Värt att chansa!

Menar förfrågningar.. Svea inkasso gjorde en förfrågan på bisnode på mig för ett par mån sedan. Undrade om ngn har blivit beviljad med inkasso ff . Har inga anmärkningar alls annars.

Ska vara lugnt, dock påverkar det ditt antal förfrågningar som ju ökade med +1 nu.
Okej, ja jag hoppas bara inte inkasso ff sätter käppar i hjulet.. har väntat ut så har idag totalt 2 ff senaste tre mån, i feb bara 1 ff kvar men då den inkasso ff.

Okej, ja jag hoppas bara inte inkasso ff sätter käppar i hjulet.. har väntat ut så har idag totalt 2 ff senaste tre mån, i feb bara 1 ff kvar men då den inkasso ff.
Någon som inte fått levla upp tex mellan 30 000 - 50 000 om man följt allt som de begär? Om fått nej pga något annat?

Ff från inkasso...hur menar du?
Har haft månadsfaktura som hamnat hos inkasso, detta har hänt kanske 4-5 gånger under de 2,5 åren som jag haft Fairlo.
Med mina normala förutsättningar kunde jag ändå höja från 50 till 100 med 4 ff!
Värt att chansa!
Hur länge sedan höjde du till 100 000 kr och har du lösa också?

Är det någon som INTE blivit beviljad att öka från 50-100 med tre lyckade dragningar och 0-1 förfrågningar på bisnode? Jag ska söka i slutet av december men tänker att man kanske får avslag ändå även om man uppfyller de kraven
Hur gick det? Blev du beviljad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp