Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo från himmel till rätt ned i källaren.

När jag sökte för ett halvår sedan så fick jag 30 000 direkt.
Jag klarar mig och min ekonomi kommer bli mycket ljusare nu från och med Juni.

Hade dock planerat att höja, för att släcka en annan kredit (ferratum) där jag ligger kvar på gamla dåliga villkor med sjuk ränta(dom har slopat dessa villkor nu).
Men kommer kunna släcka, men tar lite längre tid.

Skitsamma.. Hade haft mer pengar över om dom inte ändrat villkoren till att släcka annat.
Men som sagt är jag tack och lov inte helt nere i botten så det ser ändå ljust ut!

Hade lösa idag när jag loggade in. Fick dock inte lösa ett skit ha ha ha

Hade lösa idag när jag loggade in. Fick dock inte lösa ett skit ha ha ha
Som de flesta verka det som.:D märkligt ändå från att alla kunde lösa när testlansera till nu. Neeee Fairlo är inte försiktiga. Det är något annat i gärning. Nu har ja allt men det var då de. Hade troligtvis inte heller kunnat efter dess ändrade rutiner.

När man levlade antar jag att ens kreditutrymme kunde öka utan kreditprövning?

Ja jag tycker fairlo är fantastiskt. Jag har 100k hos fairlo. Du tycker självklart att fairlo är skit och är på väg rakt ner i helvete, men det är ju bara för att du INTE fått lån och är förbannad :) men kanske dags att ta lite ansvar , precis som fairlo gör genom att strama till
Inte längre. De har hårda krav nu så du var bara lycklig. Nu måste man ha 1 bisnode ff bara under 12 månader för att låna max 30tk inget mer vilket är helt sjukt och nästan omöjligt för de flesta.
Jag håller fullständigt att de har blivit sämre, man förändrar inte så radikalt under en kort period

Inte längre. De har hårda krav nu så du var bara lycklig. Nu måste man ha 1 bisnode ff bara under 12 månader för att låna max 30tk inget mer vilket är helt sjukt och nästan omöjligt för de flesta.
Jag håller fullständigt att de har blivit sämre, man förändrar inte så radikalt under en kort period
Du menar för att levla till låna 30.000 direkt ser jag ingen info om nått sånt krav.

Du menar för att levla till låna 30.000 direkt ser jag ingen info om nått sånt krav.
De ändrar sig hela tiden ju haha. De har ändrat reglerna om och om igen under korta perioder och därför vissa här, jag tex är förbannad.
Det är hårdare krav nu.

Bilagor

• CB1F664D-AD3D-4F88-B2A1-3B766C09A3CF.jpeg
    CB1F664D-AD3D-4F88-B2A1-3B766C09A3CF.jpeg
    533.1 KB · Visningar: 146
De ändrar sig hela tiden ju haha. De har ändrat reglerna om och om igen under korta perioder och därför vissa här, jag tex är förbannad.
Det är hårdare krav nu.
Ja det där är ju för levla som sagt. Där de genom att begränsa antalet förfrågningar tänker att då du har skött dina betalningar tills nu och inte dragit på dig ytterligare krediter så anser de att de vågar ge dig högre kredit. Det är ju lite som en egen sorts kontroll.

Max en förfrågan på 12 månader. Jösses.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp