- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Jag trodde vi skulle hålla oss till ämnet nu?Läs hellre vad som står, inte så svårt väl ?
Jag trodde vi skulle hålla oss till ämnet nu?Läs hellre vad som står, inte så svårt väl ?
Jag trodde vi skulle hålla oss till ämnet nu?
Det kommer aldrig att ske . De lever för att låna och skiter fullständigt i hur de går för människor. Som att be affärerna att ta bort godis avd för att de är rädda för att människor ska dö av diabetes.
Dem ändrar sig hela tiden .Har sökt 10000 kronor och fått svar :det är rent skitsnack att dom ändrar sig varje vecka.
Det var lite det jag försökte förklara till dom när jag chattade. Om man får förbättrade förutsättningar övertid så är det bara avsluta allt och söka som ny kund för kunna få högre än 30'. Väldigt konstigt system dom upprättat.Man borde ju om man har riktigt förutsättningar mer än 30.000 kunna betala av sitt nuvarande och söka om med över 30 ? Levla var ju ett sätt att med sämre förutsättningar än att få låna 100.000 från börja så småningom kunna få 100.000 fast man kanske inte hade de ekonomiska förutsättningarna.
så det är ju inte sååååå märkligt att de sänkt levla. Om de påstår sig vaea ansvarsfulla.
Det var lite det jag försökte förklara till dom när jag chattade. Om man får förbättrade förutsättningar övertid så är det bara avsluta allt och söka som ny kund för kunna få högre än 30'. Väldigt konstigt system dom upprättat.
Ja, det är rimligt.Dom kanske vill komma till rätta med kreditförluster