Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo från himmel till rätt ned i källaren.

Bilagor

• F7DDF898-5D8E-4F25-A8CD-92A8BDFBB34E.jpeg
    F7DDF898-5D8E-4F25-A8CD-92A8BDFBB34E.jpeg
    68 KB · Visningar: 291
Enklaste är att ansöka och ser, genom att trycka ”utöka ditt låneutrymme ”
Jag avvaktar lite då jag har ff kvar.

Enklaste är att ansöka och ser, genom att trycka ”utöka ditt låneutrymme ”
Jag avvaktar lite då jag har ff kvar.
Fick svar jag inte uppfyller kraven för levla så jag ställer mig tveksam att man som befintlig kund kan öka när man har över 30k (jag har 50)

Fick svar jag inte uppfyller kraven för levla så jag ställer mig tveksam att man som befintlig kund kan öka när man har över 30k (jag har 50)
Va tråkigt!
Får jag fråga om dina bisnodes ff? Om de är äldre än 6 månader tex eller bara 3?
Jag testar nästa vecka

Va tråkigt!
Får jag fråga om dina bisnodes ff? Om de är äldre än 6 månader tex eller bara 3?
Jag testar nästa vecka
vet ej men det jag ville visa är det fortfarande är levla som kommuniceras, inte utökning av kredit. Jag uppfyller inte deras levla krav men jag försöker ju inte levla?

Hej!

jag har haft en missad betalning till Fairlo för en månadsedan, men är nu i fas med den.
När jag nu försöker göra uttag går det ej och svaret från Fairlo är att det är för den missade betalningen (1 månad sen var den). De säger även att bedömingar görs löpande, så nån som vet hur lång tid det kan ta innan uttag kan göras igen?

Hej!

jag har haft en missad betalning till Fairlo för en månadsedan, men är nu i fas med den.
När jag nu försöker göra uttag går det ej och svaret från Fairlo är att det är för den missade betalningen (1 månad sen var den). De säger även att bedömingar görs löpande, så nån som vet hur lång tid det kan ta innan uttag kan göras igen?
De ändrar ju regler hela tiden så det är svår att svara. Senast jag var i samma situation som du så sa de att jag kunde ta ut pengar i en när jag blir i fas med fakturorna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp