- Meddelanden
- 457
- Mottagna reaktioner
- 409
- Poäng
- 517
Hamnat fel i flödet . Det va inget dåVarför är jag taggad?
Hamnat fel i flödet . Det va inget dåVarför är jag taggad?
Jag får fortfarande påminnelser så dom har inte sagt upp det ännu.Hur har det gått? Har lånet sagts upp ännu?
Nu har fått ett uppsägningsbrev på att betala om 1 månad och det kommer jag inte kunna göra. Hoppas det går vidare till Executor inkasso och att de är ok!Jag har inte haft nå problem alls med dem. Svarar snabbt i både telefon och på mail.![]()
Jag håller tummarna för dig att de är lika medgörliga för dig som de var för mig!!Nu har fått ett uppsägningsbrev på att betala om 1 månad och det kommer jag inte kunna göra. Hoppas det går vidare till Executor inkasso och att de är ok!

Har du kvar lånet hos executor.. Fairlo ska visst skaffat ett nytt inkasso och slutat med Executor. Man hänger inte med överhuvudtaget?Är de lika bra ännu? Jag behöver nog släppa mitt lån också tyvärr
Japp de har jagHar du kvar lånet hos executor.. Fairlo ska visst skaffat ett nytt inkasso och slutat med Executor. Man hänger inte med överhuvudtaget?
vilka ska de byta till?? Ja har inte hört nånting än.De sa de slutat samarbete med Executor.Japp de har jagvilka ska de byta till?? Ja har inte hört nånting än.
Jaha, men ja kanske inte blir påverkad eftersom executor köpt fodran av fairlo.. så de är ju dom som är ägare nu.De sa de slutat samarbete med Executor.
Ett bolag ska visst heta Link? Aldrig hört talas om
Jaha, men ja kanske inte blir påverkad eftersom executor köpt fodran av fairlo.. så de är ju dom som är ägare nu.
Men de lär ja väl bli varse om isåfall. Haha!
Jaha, aldrig hört talas om faktiskt
Fick du ett mail om denuntiation när de tog över från Fairlo?Jag skickade mitt till inkasso.
Executor tog över skulden, hade 100.000kr på fairlo.
Fick fryst ränta direkt och avbetalning på 1000kr/mån.
Vet att de är många års plan, men jag tog en låg plan till att börja med för att kunna höja längre fram när annat försvinner
Helt okej inkassobolag och jättetrevliga, snabba att svara i telefon och på mail.![]()