- Meddelanden
- 101
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 146
Fick jag med idag?Fick du ett mail om denuntiation när de tog över från Fairlo?
Fick jag med idag?Fick du ett mail om denuntiation när de tog över från Fairlo?
Ja och ja tyvärrFick du att Fairlo tar över från Nordiska?
Håller ditt lån på att sägas upp?
Har du mycket där?Ja och ja tyvärr
Nej de fick jag inte. Jag fick bara brev på Kivra om att executor tagit emot fodran och den totala summan skulle betalas in till dom. Ringde och gjorde upp avbetalningsplan vid det tillfälletFick du ett mail om denuntiation när de tog över från Fairlo?

Ok så de köpte aldrig skulden? Ligger den kvar hos Nordiska? Executor är väl endast ett inkassobolag och tar in pengar till någon annanNej de fick jag inte. Jag fick bara brev på Kivra om att executor tagit emot fodran och den totala summan skulle betalas in till dom. Ringde och gjorde upp avbetalningsplan vid det tillfället![]()
Det vet jag inte. Den finns inte kvar hos fairlo / nordiska iallafall.Ok så de köpte aldrig skulden? Ligger den kvar hos Nordiska? Executor är väl endast ett inkassobolag och tar in pengar till någon annan
Har du hört något mer från dem? Vilket inkasso det gått till?Ja och ja tyvärr
Har du fått reda på vad ditt lån har hamnat? Jag har inte hört något från Fairlo på 1 veckaJa och ja tyvärr
Nu fick jag ett inkassokrav över Kivra från Link. Kul på en fredagkvällDe sa de slutat samarbete med Executor.
Ett bolag ska visst heta Link? Aldrig hört talas om