Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo avgift 249kr/mån

Nä inte om du tagit bort det, eller makulerat det. Det återuppstår inte från de döda. Inte på Swedbank iaf. Tro mig jag vet.
Fast nu har det hänt flera personer att just specifikt santander har återaktiverat det

Då har man inte tagit bort det, utan bara dragningen den månaden eller liknande.
Suck, du är för trångsynt. Spelar ingen roll om du makulerar i din bank om långivaren har i sitt avtal som du signerat att dom har rätt aktivera det igen. Punkt slut.

Om det står i villkoren att banken eller leverantören har rätt att återaktivera autogirot, kan de i teorin göra det. Men detta beror på vad som står i avtalet och om du har gett ditt godkännande för att de ska kunna göra detta. Om du inte vill att det ska aktiveras igen, kan du försöka kontakta banken eller leverantören för att förtydliga situationen och be om att autogirot inte aktiveras utan ditt medgivande. Det är viktigt att noggrant läsa och förstå villkoren för att veta exakt vad som gäller.”

Hur har det gått? Har lånet sagts upp ännu?

Då har man inte tagit bort det, utan bara dragningen den månaden eller liknande.
Fel !!
Santander drog månaden efter jag makulerat autogiro för dem och övriga banker . Så jo du ! Dom kan lägga upp ett nytt autogiro sanna mina ord . Det blev ett herrans liv ska jag säga dej .Om du själv har santander så kan du ju själv prova…

Fel !!
Santander drog månaden efter jag makulerat autogiro för dem och övriga banker . Så jo du ! Dom kan lägga upp ett nytt autogiro sanna mina ord . Det blev ett herrans liv ska jag säga dej .Om du själv har santander så kan du ju själv prova…
Varför är jag taggad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp