Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förvirrad hur ska jag göra? söker tips om lån på 20K

En ff för att låna 20k är onödigt. Tror du skulle få låna rätt mycket med dina förutsättningar oavsett UC betyg. Om du bara har ett maxat kreditkort och en FF.

En ff för att låna 20k är onödigt. Tror du skulle få låna rätt mycket med dina förutsättningar oavsett UC betyg. Om du bara har ett maxat kreditkort och en FF.
Ja får se hur jag gör har iallafall släckt remeber på som var på 25k har inte nollat den helt utan den är på 24/25k. Det var den ända synliga på min UC. Behöver dock fortfarande 45k till ferratum och andra små lån som är utanför uc.
Mitt UC betyg gick ner till 4,7% med senaste uppdateringen. Hoppas komma under 1% vid nästa uppdateringen om jag ej tar något samlingslån innan dess

Ja får se hur jag gör har iallafall släckt remeber på som var på 25k har inte nollat den helt utan den är på 24/25k behöver dock fortfarande 45k till ferratum och andra små lån. Mitt uc betyg gick ner till 4,7% med senaste uppdateringen. Hoppas komma under 1% vid nästa uppdateringen.

Så lönge kortet är maxat är det svårt, varje tusenlapp mindre på kortet ger resultat i betyget jämfört mot maxat.

Så lönge kortet är maxat är det svårt, varje tusenlapp mindre på kortet ger resultat i betyget jämfört mot maxat.
Jag vet det är därför jag legat runt 6% I UC pgr av den hela tiden varit maxad sen jag fick den men som sagt nu är den nästan fullbetald så hoppas det ska göra stor skillnad vid nästa uppdatering

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp