- Meddelanden
- 591
- Mottagna reaktioner
- 309
- Poäng
- 447
Jag tänkte inte ansöka. Besvarade inlägget bara.Jag fick inte med en enda ff. Så slösa inte ff i onödan enligt mig
Jag tänkte inte ansöka. Besvarade inlägget bara.Jag fick inte med en enda ff. Så slösa inte ff i onödan enligt mig
Menar såklart med en anmärkning! Skrev en ff men menade anmärkningJag fick inte med en enda ff. Så slösa inte ff i onödan enligt mig
Ja får se hur jag gör har iallafall släckt remeber på som var på 25k har inte nollat den helt utan den är på 24/25k. Det var den ända synliga på min UC. Behöver dock fortfarande 45k till ferratum och andra små lån som är utanför uc.En ff för att låna 20k är onödigt. Tror du skulle få låna rätt mycket med dina förutsättningar oavsett UC betyg. Om du bara har ett maxat kreditkort och en FF.
Ja får se hur jag gör har iallafall släckt remeber på som var på 25k har inte nollat den helt utan den är på 24/25k behöver dock fortfarande 45k till ferratum och andra små lån. Mitt uc betyg gick ner till 4,7% med senaste uppdateringen. Hoppas komma under 1% vid nästa uppdateringen.
Jag vet det är därför jag legat runt 6% I UC pgr av den hela tiden varit maxad sen jag fick den men som sagt nu är den nästan fullbetald så hoppas det ska göra stor skillnad vid nästa uppdateringSå lönge kortet är maxat är det svårt, varje tusenlapp mindre på kortet ger resultat i betyget jämfört mot maxat.
Du får nog lära dig att läsa vilkor då....Jag undrar hur man får lån på remember och thorn när de lägsta villkoren är att man inte ska ha betalningsanmärkningar?