Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatten

Konstigt att det är så olika...får se om han får svar till veckan när alla uppgifter ska vara in. Hon skulle göra klart ärendet då och han har ju i alla fall inte fått avslag än. Kan va att hon vill va säker på summan då han skickade in på ett ganska högt belopp....förra året fick han tillbaka 44000 nämligen...så än har vi inte gett upp om att han ska få en del utbetalt.

Fick ju avslag när jag ansökte om förtidsåterbetalning.
Kan man ansöka igen?har nu fått ett brev att betalar jag inte denna amoteringingen så skickar de hela lånet till kronofogden. Måste det gå dit innan jag ansöker på nytt el kan jag skicka med mailet? Jag har ingen möjlighet att betala.

Jag har skickat in sånt som har hamnat hos kfm, fast det har varit ett betalningsföreläggande och sånt där inkassobolaget talar om att dom skickar det vidare om jag inte betalar. Om du fått avslag en gång redan kanske det är bättre å vänta så du kan skicka in kopia på betalningsföreläggandet. Du kan ju skicka in till skatteverket direkt då du får betalningsföreläggandet, men förhala det till kfm genom att vänta ut tills du får en påminnelse och då skicka in. Sen inom 10 dagar så kollar du med skatteverket om du ej fått svar och får du då utbetalt bestrider du bara ärendet så har du köpt dig ytterligare tid.

Har ni hört något ännu ? Borde ju hända något nu

Hej ! Jag tänkte skicka in nu med förhoppning att de betalar en KF skuld som är på väg till utmätning Alla ränteuppgifter ska ju vara inne nu någon dom väntat som fått besked om ni får pengar ?

Hej ! Jag tänkte skicka in nu med förhoppning att de betalar en KF skuld som är på väg till utmätning Alla ränteuppgifter ska ju vara inne nu någon dom väntat som fått besked om ni får pengar ?

Inte hört nåt än....

Oj vilken tid de tar på sig nu borde ju de flesta räntor vara inne

Nu har min man fått svar på mailen från sin handläggare att hon gjort en utbetalning till honom idag och att det kommer ett brev med beslutet också.

Någon som har fått förtidsåterbelalning av skatten och har betalningsföreläggande hos KFM?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp