Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön

Hej!

Jag sitter i skiten men har bestämt mig för att återta mitt liv även om resan kommer bli lång o tuff.

Min fråga jag tänkte ta bort autogiro från Förskottslön men är det någon som vet vad de står som på autogiro?

På deras sida står det att blir åtgärder om man tar bort autogiro, vad menas med det?
O till sist går det att få betalplan med deras inkasso?

Hej!

Jag sitter i skiten men har bestämt mig för att återta mitt liv även om resan kommer bli lång o tuff.

Min fråga jag tänkte ta bort autogiro från Förskottslön men är det någon som vet vad de står som på autogiro?

På deras sida står det att blir åtgärder om man tar bort autogiro, vad menas med det?
O till sist går det att få betalplan med deras inkasso?
Jag hade 7000 det gick snabbt fsi inkasso (deras egen) 845 kr i månaden.

Tack för svar, tog du bort deras autogiro?
Ja, men jag tror jag tog bort själva betalningen (på handelsbanken kommer autogiro dragningen som betalning dagen innan och tar man bort den så dras inget, har dock ändrats så vissa går inte att ta bort)

Jag har dessa hos inkasso. De har eget inkasso och de är bästa inkasso som jag har haft.
Fick avbetalningsplan på 500 kr för skuld som var 6000kr. När jag inte kunde betala hos dem och frågade om de kunde skjuta faktura 1 månad så var det inga problem. De sa till mig att jag har möjlighet att 2 gånger/år skjuta på en betalning i 1 månad, det är dock inte möjligt första månad. Men jag fick det mer än 2 månader. De skickade också en gång skulden till kronofogden när jag inte hade möjlighet att betala men drog tillbaka ärendet när jag frågade dem om det kunde göra det. Det ända jag var tvungen att göra är att betala ikapp fakturor. Man får inte anmärkning. Dessa är bra tyvker jag.

Någon som vet när på förfallodagen autogirot dras från dessa? Har 23e (idag) som förfallodag men inget har dragits ännu. Hur långt efter bör jag vänta innan jag ansöker om nytt uttag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp