Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön

Så om jag har 5000kr och tar bort autogiro idag borde jag få en betalplan på typ 600-700 ? Såkert att det inte blir missbrukad kredit ?

Så om jag har 5000kr och tar bort autogiro idag borde jag få en betalplan på typ 600-700 ? Såkert att det inte blir missbrukad kredit ?
Jag fick en betalplan på 600kr månad på den summan. Ingen missbrukad kredit än så länge

Ingen missbrukad kredit. De har egen inkasso och de är bra tycker jag, bara lite dåliga på att svara. Men mejlar du dem så får du svar inom 2 dagar.
Hade 4000 kr lån och fick 500 kr avbetalningsplan hos de.

Ni som har haft inkasso här, hur lång är avbetalningsplanen? Blir det mycket dyrare jämfört med att betala summan man lånat? Funderar på att släppa min faktura på 8600 men undrar hur dyrt det blir?

Ni som har haft inkasso här, hur lång är avbetalningsplanen? Blir det mycket dyrare jämfört med att betala summan man lånat? Funderar på att släppa min faktura på 8600 men undrar hur dyrt det blir?
Jag gav förslag själv som de godtog 600kr/månad o lånesumman var 5000kr

Jag tog bort mittt autogiro igår och kommer oxå få
5000 kr till deras inkasso nu o ska föreslå
509kr/ mån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp