Första gången du lånar kan det ta hur lång tid som helst (står på deras sida) för en del har det gått på nån dag totalt och andra, som jag fick vänta i veckor.Jag skickade två lönespecifikationer,
men fortfarande inget svar..Jag vet inte är lån godkänd![]()
Det står ju klart och tydligt vad dom vill att du ska komplettera, dom frågar inte efter lönespec utan löneinsättningarna. Dom vill att du printar din banktransaktion där det står lön antagligen.Jag fick meddelande (Jag skickade 2 lönespecifikation och jag förstår inte vad de behöver efter nu)?
Hej,
Tack för bifogade dokument!
Du har fortsatt inte skickat in underlaget vi efterfrågade. Vänligen skicka en printscreen från din internetbank där vi kan se löneinsättningarna för November samt December månad. Tänk på att ditt namn och kontonummer behöver framkomma på underlaget du skickar in.
När vi mottagit ovanstående underlag kommer vi fortsätta hanteringen av din ansökan.
löneinsättningarna på banken, inte lönespec, tydligen är det många som förfalskar lönespecar därav annan komplettering hos en del. OBS inte helt säker bara vad jag fått berättat för migJag fick meddelande (Jag skickade 2 lönespecifikation och jag förstår inte vad de behöver efter nu)?
Hej,
Tack för bifogade dokument!
Du har fortsatt inte skickat in underlaget vi efterfrågade. Vänligen skicka en printscreen från din internetbank där vi kan se löneinsättningarna för November samt December månad. Tänk på att ditt namn och kontonummer behöver framkomma på underlaget du skickar in.
När vi mottagit ovanstående underlag kommer vi fortsätta hanteringen av din ansökan.
Fsi inkasso gick mitt till, ingen missbrukad kredit när det gick ditVilket inkasso använder Förskottlön?Svea?Är lånet syns på UC?Om lånet går till Inkasso,får man en betalningsmarkering?