Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, aktiva? Utbetalningstid?

Ja men inget svar än på en vecka. Har även gjort en ansökan på ett lägre belopp utan svar.
Fick mail om att komplettera med lönespecifikation i måndags kväll. Mailade in samtidigt, borde nog få svar idag eller imorgon kan man tycka.

Fick mail om att komplettera med lönespecifikation i måndags kväll. Mailade in samtidigt, borde nog få svar idag eller imorgon kan man tycka.

Sökte du Wästgöta samtidigt eller skippar du dom? För vore det inte annars bättre om du först hade sökt Wästgöta och sen Förskottslön?

Sökte du Wästgöta samtidigt eller skippar du dom? För vore det inte annars bättre om du först hade sökt Wästgöta och sen Förskottslön?
Sökte hos Wästgöta och Fairlo i juni om det var det du undrade över. Fick 50,000 SEK direkt hos Fairlo och nekad hos Wästgöta.

Jag prioriterade dock Fairlo först då vilket förmodligen var anledningen till att Wästgöta nekade. Upplever det som att man skall ha noll förfrågningar, max någon enstaka som går ut och inte är lånerelaterad.

Ja alltså Wästgöta är jättemärkliga, kan till och med vara så att man har 0 förfrågningar och blir nekad!.
Sett det exemplet på forumet.

Jag vet faktiskt inte alls vad dom går på, själv har jag aldrig blivit beviljad genom dom.

Fick mina 10,000 SEK utbetalda nu. De arbetar bevisligen ikväll!

Sökte idag vid 13, 10k. Fick svar 14 om komplettering av lönespec som jag skickade in direkt, sedan tyst. Hur tror ni förutsättningarna ser ut att bli beviljad och få utbetalt innan / under helgen?

Första gången jag söker med kass Bisnode dock bättre lön nu än deklarerat, 32k brutto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp