- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Jag gick också med mina föräldrar för 3 år sedan till Handelsbanken och löste skulder på 600 000 kr aldrig skämts så mycket i hela mitt liv . Dom hjälpte mig och var så tacksam . Jag har idag 400 000 kvar så jag betalar av varje månad . Har dock dragit på mig ca 300k i nya skulder som jag börjat släppa till Kronofogden för att betala av med löneutmättning. Kommer inte be dom igen om hjälp för det skulle kännas fel känner jag . Får fixa detta själv känner jag denna gången och det ska bara gåkommer ta mellan 12-16 mån beroende på maxbeslut eller inte . Men det får ta den tid det tar !
Får man fråga hur dom uppkom?:/
Jag velat hela tiden om jag ska fråga om hjälp igen elr inte
dom är nu förtids pensionärer men hsr väldigt bra ekonomi samt inte nå lån kvar på huset. När dom hjälpte mig sist så lånade dom upp huset ca 120 tusen o det betalade jag såklart av...fick sitta där på banken o skämmas o skriva under papper oxå ush de va hemskt
kommer ta mellan 12-16 mån beroende på maxbeslut eller inte . Men det får ta den tid det tar !
tar det 10 mån mån eller 36 mån får det göra det ! Tror man kan behöva fixa det själv med faktiskt !