Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Följas åt att bli skuldfri

Sant. Tack, Ni kommer också klara det.
Självklart kommer vi det :) men tänk på det jag sa . Spelar ingen roll om du har 8 anmärkningar och du får bort lånen ... då kan ni leva normalt ! Helt anmärkningar och leva normalt än att hålla på såhär månad efter månad :)

Självklart kommer vi det :) men tänk på det jag sa . Spelar ingen roll om du har 8 anmärkningar och du får bort lånen ... då kan ni leva normalt ! Helt anmärkningar och leva normalt än att hålla på såhär månad efter månad :)

Ja, ska tänka på det nu när jag räddar 300 000 från KF, att det går ner fortare den här vägen.

Ska bli roligt! Måste sova men kul att snacka, tack för the help.

Satt upp allt på en exel där jag kan se utvecklingen och uppdaterar eftersom.
Har 531,000kr på 3 lån idag.
Ska extraamortera på alla och slutbetala på 5 år. Antagligen tidigare då jag trycker in all övertid också i skulderna och det brukar bli gott om det.
Juli 2020 ska skulderna på 50k och 98k vara klara och sen börjar jag beta av det stora på allvar som är på 383k idag.
Du skulle inte kunna dela med dig utav detta excel-ark? Vill också använda något snyggt ark där jag kan följa min utveckling till skuldfri!

Hur går det för er? Nu har det gått 2 löner sen jag skrev tråden. Själv har jag gått från 145 till 132 tusen. Behöver dock en tusenlapp extra denna månaden för att klara mig.. men ska försöka ge fan i att låna

Älskar den här tråden. @Bliskuldfri du kommer att klara det här. Fint att du bjuder in oss andra på resan. Tillsammans går det lättare.
Jag är grym på excel och kan sätta ihop ett ark där man kan planera och följa sin utveckling mot att bli skuldfri. Hojta till om det finns intresse så kan jag svänga ihop något och dela.

Älskar den här tråden. @Bliskuldfri du kommer att klara det här. Fint att du bjuder in oss andra på resan. Tillsammans går det lättare.
Jag är grym på excel och kan sätta ihop ett ark där man kan planera och följa sin utveckling mot att bli skuldfri. Hojta till om det finns intresse så kan jag svänga ihop något och dela.
Gärna!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp