Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått förslag på skuldsanering

Jag har fått beslut om skuldsanering nu! Nu återstår 3 veckors väntan för att beslutet ska vinna laga kraft, men alla fordringsägare är delgivna och ingen har kommit med invändningar, så det verkar ologiskt att någon skulle överklaga.

Hoppas att det rullar på för er andra också, jag är så otroligt tacksam över att det här systemet med skuldsanering finns, det är en fantastisk gåva att få en andra chans och hopp om ett normalt liv om fem år.
Fantastiskt! Stort grattis till dig!

Vad härligt, följs gärna åt nu när vi väntar. Har du nåt särskilt du tror kan göra att nån motsätter sig? Jag har inget men hjärna skapar ju massa hypotetiska anledningar mest för att inte bli så dunderbesviken om det skulle strula till sig nu gissar jag.
Hmm ja svårt å säga men tror inte nån sätter emot då de ändå får tillbaka 42.26 % , ( betalar tillbaka 508 000 kr totalt fördelat på 10 Fordringsägare )
Snart gått 4 veckor från Godkänd Betalplan , tycker ändå veckorna rullar på rätt bra oavsett om ja får snart eller om de dröjer :) tänker inte så mkt på de hela dagarna för då blir ja knäpp i skallen :p

Tur man har sina 2 småttingar å fördriva sina tankar med

Hmm ja svårt å säga men tror inte nån sätter emot då de ändå får tillbaka 42.26 % , ( betalar tillbaka 508 000 kr totalt fördelat på 10 Fordringsägare )
Snart gått 4 veckor från Godkänd Betalplan , tycker ändå veckorna rullar på rätt bra oavsett om ja får snart eller om de dröjer :) tänker inte så mkt på de hela dagarna för då blir ja knäpp i skallen :p

Tur man har sina 2 småttingar å fördriva sina tankar med
Våra barn är Guds bästa gåva till oss!
lycka till mr! Önskar dig och din familj all lycka framöver!

Idag fick jag mitt beslut om skuldsanering ingen hade motsatt sig förslaget. Nu är det att vänta in 3 veckor tills det är helt klart. Känns overkligt och överväldigande, att få en sån här ny chans i livet.

Idag fick jag mitt beslut om skuldsanering ingen hade motsatt sig förslaget. Nu är det att vänta in 3 veckor tills det är helt klart. Känns overkligt och överväldigande, att få en sån här ny chans i livet.
Stort Grattis! Fantastiskt! ⭐️
Hur mycket ska du betala i månaden? Hur lång tid ?

Vad skönt !
Vad är det anledning att du fick 4 år betalplan om man får veta :)

Gud vad skönt! Själv fick inledande och andra chans i livet ! :)
Anledningen till 4 års betalplan va att mina barn fått leva större delen av sin uppväxt med knapert ekonomiskt.

Grattis, vad härligt

nån som vet när det står beslut skuldsanering i poit? Är det nu efter beslut eller först sen när det vunnit laga kraft?

Stort grattis till dej !!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp