Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få lån på 1 miljon?

Låt säga följande.

0 UC-Förfrågningar
0 Anmärkningar.
190.000 övriga lån.
Årsinkomst på säg 1.2 miljoner kronor.

Hur går man tillväga för att få ett lån på 1.2 miljoner om jag exempelvis vill köpa bil i Tyskland?
Är det bästa att under en och samma dag söka 500.000 på Lendo & Freedom finance eller vad tycker ni?

För få aktörer som lånar ut så mycket. Du behöver tre lån på 333 000.

Ett billån går i princip att få på vilka belopp som helst, kräver dock köp i svensk bilaffär.

Ett blanco på en mille, kan gå om du har någon god kontakt på en "storbank" produkter för sådana lån finns men är inget man söker om via nätet. En mille blanco måste sannolikt ganska högt upp i banken för positiva besked.

Hej!
Det är min första inlägg Jag hoppas att det hjälper dig .

Jag kunde låna 950 nytt lån från tre olika banker inom en månad ungefär.

Mina förutsättningar såg ut så här.
Deklarerad inkomst 214tkr 2016
Uc 0,2
2 förfrågningar ( 2 månader gammal) Blanco 180tkr (50%) jag och min fru
Bolån 1,7 mlj(50%) jag och min fru

Hade 0,2 i betyg på början fick låna från konsumentkredit 400tkr genom Advisa sedan efter en vecka sökte igen genom Lendo med 0,4 i betyg och fick beviljad hos Remember 350tkr.

Sedan efter 10 dagar sökte hos Zmarta och fick BN 500tkr men fick bara 200 med dålig ränta.

Huvudsaken var att man måste söka och bli beviljad en i taget INTE ALLA TILLSAMMANS PÅ EN DAG, och allting ska hända innan det blir registrerad nästkommande månad på minuc.

Tack och lycka till

Får ju hoppas att du har högre inkomst nu, eller att din fru har högre inkomst och att ni har lånen tillsammans, annars lär det bli tufft

Får ju hoppas att du har högre inkomst nu, eller att din fru har högre inkomst och att ni har lånen tillsammans, annars lär det bli tufft
Ja ,
Du har rätt.
Det är tufft för mig även med bra inkomster, flera tusen lappar bara för avbetalning av lånet känns tufft

Ja ,
Du har rätt.
Det är tufft för mig även med bra inkomster, flera tusen lappar bara för avbetalning av lånet känns tufft

Flera ja. Borde rimligen vara kring 10000 eller liknande. Hoppas ni har råd i längden, annars är nog bostaden i fara

Flera ja. Borde rimligen vara kring 10000 eller liknande. Hoppas ni har råd i längden, annars är nog bostaden i fara
Hej!
Ja igen du har rätt,
Du har mycket bra erfarenhet måste jag säga
Har spenderat första två lån tredje är bara för säkerhets skull , när jag är klar med ärendet då har avsikt att betala helt Norwagian direkt i November.
Andra två kostar mig 7200/månad.
Jag hoppas att jag kan amortera så fort det går.
Tack

Fantastiskt att få så stora lån med den årsinkomsten...

Fantastiskt att få så stora lån med den årsinkomsten...
Alla lån som jag blev beviljad de är grundas på nuvarande inkomst.
Nuvarande inkomst är annorlunda
I år blir det minst 500tkr för 2017 bara för mig.
Konsumentkredit ville 2 senast lönspes och Banknorwagian ville ha sista .
Tack

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp