Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Det är gamla Extralånet jag har som Streetspirit 78 menar, har mailat Extralånet och frågat vad de håller på med ? Min faktura förfaller i mitten på maj... det har gått ut samma sms för de som har 38an lån och Nätlån också.... måste ju vara helt felaktigt...
Jag har lån hos 38an som förfaller 15/4 och fick också ett sms idag om att betala i tid och har jag redan betalt så kan ja bortse från smset.

Mailade dom ang sms jag också fick. Svaret var att de gått ut felaktigt och de bad om ursäkt.

Jag har läst tråden om att de tar både/eller creditsafe/bisnode.. är det någon som tagit lån hos extralånet i närtid och kan säga vilken upplysning som tagits? Jag har läst all historik men tänker att det kanske finns "färsk referens"

Nu tog Catalunia en creditsafe på mig. Varför gjorde dom det?

Jag har läst tråden om att de tar både/eller creditsafe/bisnode.. är det någon som tagit lån hos extralånet i närtid och kan säga vilken upplysning som tagits? Jag har läst all historik men tänker att det kanske finns "färsk referens"
Låter som att det är slumpmässigt. Men jag kanske ska prova snart...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp