Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Vilka lirare.

Ansökte 12 mars med två betalningsanmärkningar och blev beviljad 10.000 vilket jag då valde att tacka nej till.

Ansökte igår igen då en av betalningsanmärkningarna försvunnit (den andra försvinner om en vecka) men blev nu nekad....

Är inte det jävligt märkligt?

Verkar som dom blivit hårdare trots allt.....fick också avslag pga att tidigare lån gått till deras inkasso. Aldrig varit problem tidigare...men nu var det stopp.

Verkar som dom blivit hårdare trots allt.....fick också avslag pga att tidigare lån gått till deras inkasso. Aldrig varit problem tidigare...men nu var det stopp.
Blev också nekad för några dagar sen. Jag har inte fått upplysningskopian än o_O

De bru
De brukar ha en tid på ett par månader efter betalt inkasso ärende som man är spärrad

Någon som vet om 38:an och Nätlån skärpt kravet för att låna hos dessa? Lånade där för ca en månad sedan vilket jag återbetalade i god tid. Även lånat tidigare utan bekymmer. Nu helt plötsligt blir det avslag på båda ansökningarna. Har de börjat med Bisnode?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp