Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Tack för er respons! :) Jag tänker om ev beloppet har betydelse..? Analytikern i mig funderar.. jag har många frågor på Bisnode och har betydligt bättre förutsättningar fr om 2019-06-07.. Därav min fråga..

Nu har dom dragit 3 gånger hos mig iallafall. Ska bli spännande att se om dom kommer erbjuda högre belopp nu.
Det skulle dom göra efter 3 betalningar. Har 25K idag.

Ni som lånat igen...har ni haft hos deras inkasso och sen slutbetalt? Har ni kunnat låna direkt igen? Dom har ju varit smidiga förut....undrar om det är samma nu?

Ni som lånat igen...har ni haft hos deras inkasso och sen slutbetalt? Har ni kunnat låna direkt igen? Dom har ju varit smidiga förut....undrar om det är samma nu?

Det är det.

Nån som sökt på 38:an nyligen? Sidan bara laddas men kommer inte vidare....

Snackat med kundtjänst om detta...tydligen ligger felet hos Instantor som enligt kundtjänst inte vill åtgärda felet. De måste därför bygga om hela låneapparaten hos 38:an. Detta gäller även Nätlån. Om det stämmer eller inte låtet jag vara osagt, men det fungerar inte att låna hos någon av dessa.

Nån som sökt på 38:an nyligen? Sidan bara laddas men kommer inte vidare....

Snackat med kundtjänst om detta...tydligen ligger felet hos Instantor som enligt kundtjänst inte vill åtgärda felet. De måste därför bygga om hela låneapparaten hos 38:an. Detta gäller även Nätlån. Om det stämmer eller inte låtet jag vara osagt, men det fungerar inte att låna hos någon av dessa.

Nätlån funkade för mig till slut....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp