Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Jag sa faktiskt att ja ska anmäla er om ja inte får låna mer vill ha en överenskommelse sa ja sen fick ja låna mera

Är så jävla till mig,har nu även kastat in en ansökan till extralånet,får besked senare enligt deras mail .Tror dock inte att detta kommer att gå igenom och dom tog instantor på mig.Jag sökte 30 000 kr.:p:p

Även jag fick en annan persons kreditavtal.

Igår blev jag kontaktad av en kvinna som fått mitt.

Känns fruktansvärt obehagligt...

Flera personer som skrivit sin livshistoria här är ju outade på sätt och vis...

Verkar väldigt amatörmässigt skött. Är väl någon som har låneverksamheten som hobby och sitter på kvällstid och skickar ut avier. Noll koll. Anmäl dem så det svider för dem.

vågar ej söka på denna sidan nu tack vare detta. att få hem någons annans personummer är nu för jävligt och ett allvarligt brott. Tänk hur mycket man kan skada denna personen om man får hem hela hennes personummer och allt.

Man får ju dock fram allas personnummer i Sverige på sidor som www.upplysning.se
Så just det behöver ni inte vara oroliga för, att det ska påverka er negativt. Numera krävs det ju Mobilt BankID till i princip allt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp