Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Till alla som funderar på att betala in för att sedan få höjt vill ja bara varna att inte göra de!
Dom va bara generösa de första dagarna för att locka kunder för att sedan bli hårdare.

Jag f7ck som många andra till svar att ja hade pågående lån där men att ja betalade in kunde ja söka igen.

Jag mailade dessa och ifrågasatte hur de såg ut i övrigt då min ekonomi är tight och att ja kan bara betala in om ja får de högre lånet.

"I övrigt ser det bra ut.
Ca 20.000 kan du låna"

Det var de svar ja f7ck.
Ja betalade in ca 10.000.
Som var två lån med avbetalning på 1000/månaden.

Nu har jag fått avslag och 10.000 fattigare som ja hade behövt lägga på en annan räkning
Vilken långivare pratar du om?

Till alla som funderar på att betala in för att sedan få höjt vill ja bara varna att inte göra de!
Dom va bara generösa de första dagarna för att locka kunder för att sedan bli hårdare.

Jag f7ck som många andra till svar att ja hade pågående lån där men att ja betalade in kunde ja söka igen.

Jag mailade dessa och ifrågasatte hur de såg ut i övrigt då min ekonomi är tight och att ja kan bara betala in om ja får de högre lånet.

"I övrigt ser det bra ut.
Ca 20.000 kan du låna"

Det var de svar ja f7ck.
Ja betalade in ca 10.000.
Som var två lån med avbetalning på 1000/månaden.

Nu har jag fått avslag och 10.000 fattigare som ja hade behövt lägga på en annan räkning
Såg nu extralånet menar du!

Jag mejlade dom angående att jag fått någon annans kreditavtal. Dom skrev att kreditavtalet klistrats fast vid utskrift av mitt avtal. Och råkat komma med. Och att Johan ska personligen kontrollera alla avtal vid utskrift i framtiden så det inte inträffar igen. :p haha.

Johan alltså haha :D Han verkar driva skiten helt på egen hand...ansökte om gamla extralånet igår - 8000 utbetalt idag :) Betala av lite ytteligare UC-skulder och sen återbetala hela Extralånet när skatten kommer.

Jag mejlade dom angående att jag fått någon annans kreditavtal. Dom skrev att kreditavtalet klistrats fast vid utskrift av mitt avtal. Och råkat komma med. Och att Johan ska personligen kontrollera alla avtal vid utskrift i framtiden så det inte inträffar igen. :p haha.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp