Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Vad tror ni? Ska man skicka in ett klagomål/tips till datainspektionen?

Gynnar kanske nte oss om dom tvingas sluta med verksamheten och slutar upp med att vi får lösa hela lånet istället eller något inkassobolag tar över...

Gynnar kanske nte oss om dom tvingas sluta med verksamheten och slutar upp med att vi får lösa hela lånet istället eller något inkassobolag tar över...
Tänkte ochså det, jag vet inte hur finansinspektionen ser på detta heller, om deras utlånings tillstånd kan dras in på grund av det här, om de konkar måste alla låntagare betala av hela skulden då? Ser inte det i vilkoren

Fick tag i personen idag vars Kreditavtal jag fått, han var inte jättenöjd och berättade att han själv fått någon annans Kreditavtal idag.
Strax efter blir jag kontaktad av en okänd person som sitter med mitt Kreditavtal i näven och undrar vad han ska göra med det.

Jag trodde jag var säker eftersom jag redan har fått mitt Kreditavtal tidigare skickat till mig.
Frågan är hur många Kreditavtal dem lyckats skrivit ut på en och samma person och skickat iväg till olika personer i landet.

Någon som vet om det tas en Bisnode vid ansökan om deras ”gamla extralånet”?

Creditsafe på mig iallafall.

Till alla som funderar på att betala in för att sedan få höjt vill ja bara varna att inte göra de!
Dom va bara generösa de första dagarna för att locka kunder för att sedan bli hårdare.

Jag f7ck som många andra till svar att ja hade pågående lån där men att ja betalade in kunde ja söka igen.

Jag mailade dessa och ifrågasatte hur de såg ut i övrigt då min ekonomi är tight och att ja kan bara betala in om ja får de högre lånet.

"I övrigt ser det bra ut.
Ca 20.000 kan du låna"

Det var de svar ja f7ck.
Ja betalade in ca 10.000.
Som var två lån med avbetalning på 1000/månaden.

Nu har jag fått avslag och 10.000 fattigare som ja hade behövt lägga på en annan räkning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp