Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ett rejält låneträsk

300k är väl helt OK tycker jag. Om du kan sträcka ut på det över en bra tid, så blir det ju lugnare för nerverna.

Det är det som är min plan med mina skulder - att skaffa mig ett lån på 15 år och "parkera" skulderna på en nivå där månadskostnaden inte är så farlig, och som samtidigt gör det möjligt för mig att betala ner på det på några år i en takt som är bra för mig.
Ja exakt, min plan med.

Nu jobbar jag 220h i månaden om inte mer. Jag sliter ihjäl mig för att betala av dem värsta skulderna och det vill jag inte göra i 10 år till (jobba ihjäl mig). Målet är att komma ner på 300k så man kan jobba normalt och vara lite ledig också…

Samlingslån låter som en bra plan. Det finns många kunniga på detta forum som borde kunna hjälpa dig med när du ska söka. Definitivt när du är under 350000kr men kanske redan tidigare. Vad har du för deklarerad inkomst?
Jag har 530k i årsinkomst. Månadslön utan övertid 35.200. UC just nu mycket bra, inga ff. Tror säkert jag skulle få något bra nu kanske…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp