Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Erfarenhet av creditstar

Vet inte om jag missat men är det spel för dig också eller bara överkonsumtion?

Samma som dig tror jag. Överkonsumtion och sedermera spel. Hade något konto på ellos och klarna tidigare bara, och aldrig tänkt på att bingo och sånt fanns online. Började unna mig fina saker i samma veva och tog onödigt ferratumlån februari 2018 och sen ökade hushållets skulder med mellan 800 000-1 miljon under 2018 och jag spärrade mig. Hann inte förstå utvecklingen eller något. Intensivt förfall men mår bra nu förutom bakbundna händer när jag vill gottgöra alla.

Samma som dig tror jag. Överkonsumtion och sedermera spel. Hade något konto på ellos och klarna tidigare bara, och aldrig tänkt på att bingo fanns online ens. Började unna mig fina saker i samma veva och tog onödigt ferratumlån februari 2018 och sen ökade hushållets skulder med mellan 800 000-1 miljon under 2018 och jag spärrade mig. Hann inte förstå utvecklingen eller något. Intensivt förfall men mår bra nu förutom bakbundna händer när jag vill gottgöra alla.
Ja det är otroligt hur fort det går att samla på sig skulder! Gått med rasande fart här också! Fattar inte att man lät det gå så långt helt galet!

Ja det är otroligt hur fort det går att samla på sig skulder! Gått med rasande fart här också! Fattar inte att man lät det gå så långt helt galet!

Psykos? :cool: Jag tror hjärnan blir övertagen. Det är inte något man hade gjort i vanliga fall.:oops:

Jag kände efter spelande ett år att jag började bli svag fysiskt och åt dåligt så jag är tacksam över att må bra idag men ekonomin fixad någorlunda hade varit en bonus.

Psykos? :cool: Jag tror hjärnan blir övertagen. Det är inte något man hade gjort i vanliga fall.:oops:
Ja skrämmande för mig blev spelet mitt fall när speljävulen tog över var jag i en bubbla och inget annat existerade till det var noll på kontot! Min man fick nyss reda på mitt missbruk! Så nu har vi lång väg att gå! Vi har väl alltid överkonsumerat och han med ej på spel men handlat till hemmet gillar kläder teknikprylar och sen måste jag ju bara fixa fransarna varje månad galet men sant! Men absolut värst var spelet jag spelade bort många tusenlappar en kväll utan tanke på följderna!
Men nu är det slut med spel o annan överkonsumtion!

Precis när jag hade svarat dig såg jag att jag hade sålt två böcker på tradera för 300 kronor styck! 600 in :D
Testa att prata med Creditstar och få till en snällare avbetalning under några månader, kan funka. Min erfarenhet är också att de helst vill ha in pengarna och väntar med att skicka till kf nån månad till.

Jag kände efter spelande ett år att jag började bli svag fysiskt och åt dåligt så jag är tacksam över att må bra idag men ekonomin fixad någorlunda hade varit en bonus.
Jag med det var inte kul längre att spela mådde dåligt både när jag vann o inte vann! Spelade ingen roll spelet fick mig att må skit på alla sätt!
Mår bättre nu utan spel men dåligt över skuldberget

Ta hjälp av en budget och skuldrådgivare för att förhandla om inte katastrofen redan är ett faktum! Det borde gå.

Ta hjälp av en budget och skuldrådgivare för att förhandla om inte katastrofen redan är ett faktum! Det borde gå.

Ja, jag har några ess i rockärmen som håller mig uppe.
* 1 stycke bil som kan säljas för 70k,
* 2 skatteåterbäringar borde dimpa in på oss båda i hushållet som kan bli en liten summa.
* Saker som ligger som kan säljas för cirka 25k.
* Mannen får randomly oanmälda arvsummor i förväg. Inget på ett år men kan hända.
* Min mamma låter oss hyra huset gratis. Jag betalar in 2000 per månad men det drar hon istället av på ett lån jag har till henne.
* Eventuellt samlingslån om vi sköter oss till slutet av maj
* Jag har fått heltidsjobb för någon månad sen.
Så allt som allt kan det lösa sig men är över 1 miljon på två så det kan gå either way - just nu har det gått lite back, bara liten lön i januari p.ga. efterskottslön och ingen inkomst i januari för mig genererade några lån för jag var för trött för att orka sälja allt. Har tagit tag i det nu.

Jag med det var inte kul längre att spela mådde dåligt både när jag vann o inte vann! Spelade ingen roll spelet fick mig att må skit på alla sätt!
Mår bättre nu utan spel men dåligt över skuldberget

Ja, tiden kommer nog få oss att må bättre och bättre. Jag fick ett glädjerus när jag såg klarna på 38000 istället för 42000 och Ellos på 29000 istället för 32000. Små steg. Men jag har så många sms lån. Misslyckat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp