Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Enkelfinans.se, erfarenheter

Ah jag får ta och göra det men tycker det är rätt så oseriöst företag som aldrig svarar varken i telefon eller på mail. Det har väl åkt dit av finansinspektionen så som dom sköter sitt företag tror ni inte det? Pengarna är nog slut för att dom aldrig varken gör kreditupplysningar eller har någon bra kontakt med sina kunder xet.

Cashia finns oxå med i lexbase..

Är det någon mer än jag som tycker det är väldigt tyst från många långivare.. Jag har betalplaner hos några och kan betala dessa imorgon. De brukar ju mejla på näterna att man är sen till och med.. Men nu har jag inte hört något.. Inte ett enda pip. Lite otäckt nästan

Cashia finns oxå med i lexbase..

Är det någon mer än jag som tycker det är väldigt tyst från många långivare.. Jag har betalplaner hos några och kan betala dessa imorgon. De brukar ju mejla på näterna att man är sen till och med.. Men nu har jag inte hört något.. Inte ett enda pip. Lite otäckt nästan
Grodan1 om du är orolig så kontakta dem du har betalplaner hos i morgon, så de vet att du har betalt och så du får veta att ditt ärende inte gått vidare i stället för att det dimper ner något i brevlådan eller på mejlen.

Grodan1 om du är orolig så kontakta dem du har betalplaner hos i morgon, så de vet att du har betalt och så du får veta att ditt ärende inte gått vidare i stället för att det dimper ner något i brevlådan eller på mejlen.
Glömde fråga dig om du är sen med dina betalplaner och hur mycket i så fall? Har du varit sen tidigare och vad hände då?

varför är du så nyfiken ?
Om du menar mig så är jag som du kallar mig "nyfiken" för att på det här forumet försöker vi hjälpa varandra med råd och hjälp så gott vi kan. För vi har befunnit oss i samma situation och vi kan då skriva här och tala om hur vi har löst detta och på så sätt delge forummedlemmar och gäster hur vi har gjort. Jag är alltså inte"nyfiken" för att jag försöker luska i något utan för att hjälpa till så gott jag kan. Det är så vi gör här på forumet vi är här för att stötta, uppmuntra och hjälpa till och bara för att delge egna problem om vi kört fast när det gäller att hitta en lösning. Så vi både ger och tar råd av varandra utan några bakomliggande orsaker.

Vad hände med detta bolag? Det är ju fortfarande aktivt på allabolag men nu fungerar inte hemsidan alls. Skickar de till KFM fortfarande?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp